مریم جونمریم جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مریم عشق مامانی و بابایی

هیس فرشته من خوابه

1392/8/6 14:08
نویسنده : افسانه
290 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم توی این عکس شما خودت خوابیدی بدون کمک مامان البته علتش اینه که شبش تا 5 صبح هر 10 دقیقه بیدار می شدی و درست نخوابیدی .....راستش من توی آشپزخونه مشغول کارام بودم و شما داشتی بلند بلند با خودت حرف می زدی ولی بعد از چند دقیقه دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم بله خوابیدی..............وگرنه به این راحتی ها هم خوابت نمی بره ....

 

قربون این مدل خوابیدنات بره مامان...............وقتی خوابی دلم میخواد یه ماچ گنده از لپات بکنم......اما خودمو کنترل می کنم تا فرشتم آروم بخوابه..............توی این عکس آخری شما از حمام اومدی و از اونجایی که کلی انرژی صرف کردی خسته شدی و خوابیدی در ضمن اینم بگم که این روزها حموم کردن شما خیلی برام سخت شده چون مدام تقلا می کنی و میخوای از روی پام بلند شدی و ماشاالله هزار ماشاالله زورت هم زیاد شده و مامان باید کلی تلاش کنه تا شما رو بشوره .........باید خیلی مواظب باشم تا شما آسیبی نبینی انشاالله تا چند وقت دیگه که بتونی بشینی جفتمون راحت تر می شیم البته امیدوارم .....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا
4 آبان 92 15:01
ممنون افسانه جان. چقدرم بزرگ شده این مریم خانم...
هستی
7 آبان 92 18:08
افسانه جان هستی می گه ممنونم.مراقب کوچولوت باش ... .